utorak, 27. prosinca 2011.

Trendovi online oglašavanja 2012

Glavni razlog možete ciljati tako posebno, unatoč Facebook sebe imati široku, generički demografske, mogu se pripisati profil stranica.

Razmislite o tome: Kada ste popunili svoj profil stranicu, ste bili upitani za podijeliti svoje:

• Hobi i interesi
• Karijera i posao informacije
• Škola, koledž ili sveučilište
• ukuse u glazbi, knjigama i filmovima
• Osobna i kontaktne informacije (datum rođenja, bračno stanje, itd.)
• Grad i država

Među stvari koje dijele možete kladiti se ljudi mogu pronaći velike dugačkim repom ključne riječi! To su ono što bi trebalo koristiti prilikom kreiranja svog Facebook Oglasi - ciljaju posebno na svoj ideal kupca, naravno. Najbolji od svih, Facebook Oglasi se lako postaviti, s korak-po-korak proces koji vodi vas kroz stvaranje i jasno sve svoje mogućnosti. Facebook tiho postaje najnoviji 2010 trend u online oglašavanje - posebno za one na proračun - od pisanja ovog teksta. Čak i ako ne mislim da je pravo rješenje za Vaše poslovanje, ste za svaku pohvalu za uzimanje vremena da barem saznali više o tome!

Nema komentara:

Objavi komentar