utorak, 27. prosinca 2011.

Facebook oglas

Jedan od najvažnijih aspekata uspostave učinkovite Facebook oglas je maksimalna dnevna cijena koju ste spremni platiti. Veći dnevni ponuda, više izloženosti oglas će primiti. Želite li krenuti s nižim ponudu ako ste samo koristi za dobivanje oglašavanje s Facebook, i povećati vaš maksimalni dnevni ponudu kao što fino podesili Vaš reklame za maksimalne rezultate. Važno je da uvijek držati puls na koliko dobro vaš oglas je pretvaranje, tako da možete poboljšati kliknite kroz stope i ukupnom odgovor. Kada stvorite oglas sa Facebook, oni će predložiti najveću ponudu na temelju vaših oglasa fokus i ciljno tržište (na temelju vaših osobnih konfiguraciju i postavke). Možete početi s postavljanjem maksimalna dnevna ponuda nešto niža nego što je predložio i to povećati kao da poboljšate vaše reklame pretvorbe, tako da ste dobivanje najviše prasak za vaš mužjak!

Nema komentara:

Objavi komentar