subota, 16. lipnja 2012.

Neobične mudre izreke o prijateljima i izreke o sestrama

"Samo se voli i mrzi bez razloga." Renar

"Sreća postoji u tome da čuvaš samog sebe." Spinoza

"Onome, ko umije da čeka, vremenom sve dolazi." Francuska poslovica

"Žena je kraljica svijeta i ropkinja želja." Balzak

"Sretan brak i danas sačinjavaju troje. Muž, žena i televizor." Buhvald

"Ako tvoja sreća zavisi od postupaka drugih osoba onda zaista ne možeš biti sretna osoba." Richard Bach

"Što ja imam dobar vid: bez naočala vidim sve svoje snove." Houp

"Žene nikada ne vide ono što činimo za njih; uvijek vide samo ono što ne činimo." Kurteline

Jučer sam bio pametan. Stoga sam želio mijenjati svijet. Danas sam mudar. Stoga mijenjam sebe. Sri Chinmoy

"Prava ljubav je kad se voli tako strastveno kao da će svakog trenutka ona nestati!" Arapska poslovica

"Rad zaslađuje život, ali ne vole svi slatkiše." Kestner

"Žena je kao sjena: ako trčiš za njom izmiče se, ako trčiš pred njom trči za tobom." Gruzijska narodna poslovica

Najvažnija stvar na svijetu nije gdje smo, već u kojem smjeru idemo. O. W. Holmes

"Zaljubljeni uvijek moraju imati profinjenost mudrih, prilagodljivost djece, osjećajnost umjetnika i razum filozofa." Leo Buscaglia

"Izgleda da smo manje nesretni ako nismo sami." Volter

"Kakva je ogromna razlika između barbarizma koji prethodi kulturi i barbarizma koji dolazi poslije nje!" Friedrich Hebel

"Muškarca ponizi dužina osvajanja, dok za ženu znači slavu." Stendal

Ko rano rani ne čini proljeće.

"Svijete, kad umrem, sačuvaj u svojoj tišini samo dvihe riječi za mene: "Volio sam"." Tagore

"Tko želi biti sretan, mora ostati kod kuće." Konfucije

"Neuravnotežene prirode poslije naglih uspona uvijek same padnu." Cvajg

Najbolje izreke: izreke o putovanjima, nesretna ljubav izreke, izreke o hrabrosti, bosanske izreke, izreke o životinjama, albert einstein izreke, mudre izreke

Nema komentara:

Objavi komentar